Citeam azi stirile pe Google News (apropo, un alt serviciu de la Google pe care il folosesc aproape zilnic) si peste ce-mi cade privirea?... Peste un articol despre Smith & Wesson, faimosii fabricanti de pistoale, care au dus-o atat de bine in anul fiscal(20% crestere a veniturilor) care se incheie incat se gandesc sa se extinda si pe piata pustilor de calibru mare si al celor de vanatoare. Si fireste, m-am intrebat: de ce le merge lor atat de bine? Raspuns: din cauza tuturor revolverelor vandute celor care s-au sinucis datorita crizei. Iar de la anul, oferta oferita de companie va fi mult mai larga, ghinionistii crizei putand opta intre un pistolet de calibru mic(discret, asigura un cadavru curat si prezentabil), o pusca cu doua tevi(avantajul unui plan B) si o carabina(imprastie creierul pe pereti, garanteaza expunere maxima in mass-media).
Ar fi probabil interesant de verificat, insa urmarind acelasi tip de logica, de asemenea ar trebui sa infloreasca afacerile antreprenorilor de pompe funebre(in directa legatura cu numarul de pistoale vandute), ale serviciilor de depozitare(a activelor companiilor care dau faliment), iar profesiunea numarul unu a momentului ar trebui sa fie cea de portarel…
Nu e prea rau sa fii nici manager(zau!), fiindca din pachetele de ajutor anti-criza sigur vei putea sa-ti tragi un mic bonus…
Dar deja ne-am obisnuit cu toate astea. Criza a ajuns sa faca parte din cotidian. O invocam zilnic, dam vina pe ea pentru lipsurile financiare, golurile din economie, somaj, scaderea populatiilor de foci…
Pe scurt, viata merge inainte, insa nu daca domnii de la Smith & Wesson au un cuvant de spus…
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu